خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین؛

پیش بینی کاهش ۶۰ درصدی جرائم در استان قزوین با اجرای قانون و مشارکت دستگاه ها 

رجبی عنوان کرد: نهضت پیشگیری از جرم در استان آغاز شده و پیش بینی ما این است تا با اجرای دستورالعمل ها و اقدمات لازم و مشارکت همه دستگاه ها در سال جاری در زمینه جرایم ۶۰ درصد کاهش داشته باشیم.  
کد خبر: ۹۵۲۰۸۹۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در اولین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال‌جاری که با حضور مسوولان ارشد استانی در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه به صورت میانگین از هر 20 هزار نفر برای یک نفر پرونده کیفری تشکیل شده است، گفت: در سال گذشته بیش از 64 هزار پرونده کیفری وارد دادسراهای استان قزوین شده و اگر برای هر پرونده دو نفر در نظر بگیریم در واقع می توان گفت نزدیک به 130 هزار نفر در استان درگیر موضوعات کیفری بودند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت همه دستگاه ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد، گفت: دستگاه هایی از قبیل اداره اوقاف و امور خیریه دارای ظرفیتی خوبی در این زمینه هستند و به زودی تفاهم نامه ای مشترک برای استفاده از ظرفیت های موجود منعقد خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: نهضت پیشگیری از جرم در استان آغاز شده و پیش بینی ما این است تا با اجرای دستورالعمل ها و اقدمات لازم و مشارکت همه دستگاه ها در سال جاری در زمینه جرایم 60 درصد کاهش داشته باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها